Att ta sig hit

Källgränd ligger mindre än 2 mil från Stockholm city och det är enkelt att ta sig till Källgränd, både med bil och kollektivtrafik.

Med bil tar det knappt 20 minuter att åka till Källgränd från Stockholm C.

Åk väg 222 mot Gustavsberg och ta avfart Orminge/Lännersta vid trafikplats Orminge strax efter Skurubron. Håll höger upp på Ormingeleden, höger ner på Värmdöleden (Skyltat mot Gustavsberg) där du tar 2:a höger in på Källvägen. Källgränd ligger på höger sida i slutet av Källvägen.

Gästparkeringen finner du direkt in till vänster.

Med kollektivtrafik tar det mellan 20 - 30 minuter med buss från Slussen eller Cityterminalen till hållplats Telegramvägen.

* Från Slussen: Snabbussarna 444, 445 eller 441 alternativt bussarna 471 eller 422

* Från Cityterminalen: Buss 445C

Kontrollera hur bussarna går på sl.se.

Från hållplatsen är det ca. 800 meter och du går snabbast via Telegramvägen och Bragevägen.